neděle 18. května 2014

Kočka na rozpálené plechové střeše ...

Aktuálně to zní spíš tak trochu jako sci-fi, nikoli jako seriózní recenze. Tedy především přestava té rozpálené střechy, koček je všude dost :-)

Dneska ráno jsem se rozhodovala, co si vezmu na sebe do práce. A protože jsem od přírody velká / doslova :-) / parádnice, měla jsem přestavu o něčem :

- jiskrném, co by přineslo aspoň trochu tepla a slunce do naší kanceláře
- větším nebo rovnou velkém, protože malé šperky a mě nejsou vidět ... :D

 
Našla jsem kocoura modroočka:

http://www.bizuterie-aurea.cz/eshop-swarovski-elements-privesek-gold-cat-zlacena-ocel-cire-modre-a-jet-krystaly-382.html

z růžového zlata se spoustou jiskrných čirých krystaků po celém těle. Je sice zády, ale i tak je skvělý! Zářil dokonce tak moc, že když jsem se ho jala fotit na plechové střeše, pro dotvoření dojmu, nebylo to prakticky možné :-). Přestože nesvítilo slunce, kocour zářil a nebyl k vyfocení. Nakonec se to jakž takž povedlo, ale prosím o shovívavost co se kvality týče. Já ho tam ale prostě musela dát! :-D

 Celý přívěsek včetně závěsného očka má 4cm, je tedy dostatečně velký na to, aby byl ve výstřihu vidět, ale ne zas příliš monstrózní, takže jej mohou nosit i štíhlé ženy a bude vypadat skvěle.

Tělíčko je na poměrně velkou hlavu připevněno závěsem, takže je pohyblivé. Celý šperk tedy působí dynamickým, živým dojmem.

Mírně narůžovělý nádech působí teplým slunným dojmem a dokáže podtrhnout stejně tak dobře strohý kalhotový kostým, jako ležérní kombinaci s riflemi. Snad jen v případě romantických šatiček bych byla trochu obezřetná, zvlášť co se vzorů týče. Nicméně pokud máte třeba šatky s ptáčky, bude jim kocour v dekoltu poměrně humorně sekundovat.

Konečná volba je na Vás, jako vždy. Podstatné je vědět, že kocourek působí hravým dojmem, ale je vkusný a velký tak akorát. Bude Vám určitě příjemným společníkem ...

Krásný den s kocourem či bez,

přeje  Martina










Žádné komentáře:

Okomentovat